You may also like...

10 Responses

  1. RR says:

    Ah, dank Jeroen!

    Het werk is te zien in expo ‘Left Pop’ in het Moscow Museum of Modern Art at Petrovka ter gelegenheid van de 2nd Moscow Biennale (t/m 1 april).

    Volgens de folder: ‘The exhibition ‘Left Pop (bringing it back home)’ presents a variety of approaches exploring how aesthetic discourse associeted with forms of resistance and protest embedded in early Leftist political ideology are now accepted expressions of popular culture and pop discourse.’

    En dat klopt.

    Curieus is wel weer dat Heer Bijl niet wordt genoemd bij de kunstenaars in de projectomschrijving van de expo op de biënnale-site.

    http://2nd.moscowbiennale.ru/en/special_projects/72/

  2. E.Rosie says:

    “Zelf is de kunstenaar minder commercieel ingesteld”

    dat scheelt. Gelukkig maar dat hij zijn werk oefent op straat, anders zou je denken dat het er niks mee te maken heeft.

  3. MB says:

    daar had eigenlijk een ander werk heen gemoeten maar dat wilde ze via de Russische Fedex doen… maar dat kon niet ofzo afijn
    dit werk is wel interessant…een New York vlag zoals vele winkels ze aldaar hebben (en waar Russen graag kopen en een rectie op “de kunstmarkt” die maart wat graag zien dat (succesvolle) kunstenaars aan de lopende band werk produceren

  4. RR says:

    Had het fikkende peace-symbol op de site erheen gemoeten?

    En was je zelf ook in Moskou vooor de opening=

  5. MB says:

    terwijl het bij mij soms zo’n hopeloze “begrafplaats” van slecht werk is…afijn, E.Rosie kent dat gevoel wel
    :-)

  6. MB says:

    ja die Burning Peace!

    is nu naar Ann de Villepoix Paris waar ik donderdag heen ga.
    Ben niet naar Moskou geweest, helaas

  7. E.Rosie says:

    …huh? het gevoel van…?

  8. Dolf says:

    Nje panimajum Bijl

  9. peter says:

    There is agreement that art concerns itself with quality and that when a work of art attains a level of quality, their practical utility expands exponentially and becomes incalculable, unpredictable and indefinable. It has no purpose that can be known for certain in advance. And this unanticipated, undeclared and unadmitted purpose is what the autonomy of art is grounded on and may give it its value in constantly modernising and organising society.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *