6 Comments

  1. zo is dat!! En daarna ein berufsverbote voor al die lamlendige zichzelf kunstenaar noemende uitvreters, ördnung!!! (Nieuwe regels hoeven er niet te komen…..das nu weer jammer)

  2. Om de zoveel tijd weer een andere politicus met hetzelfde populistisch praatje.
    Net zo slaapverwekkend als het gros van graffiti.

  3. De reacties op het artikel op de Parool site spreken weer boekdelen: [..] hondenpoep opruimen [..] hard optreden [..] betaald door de belastingbetalers [..]

    Tssk..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*