2 Comments

  1. je ziet dat ding vanuit de talys en ik vroeg me al af hoe hij dat gedaan had. door die locatie denk je haast dat het wel een legaal ding moet zijn, maar daar is het dan weer te lelijk (brute) voor. verbazingwekkend! groot! bon homme!

    “vreemd, m’n hart was al beneden”..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*