Museum Het Loo

Even weer een ongandige posje via deze weg: De route naar Museum Het Loo gaat via mijn spreekwoordelijk ouderlijke achtertuin, de Veluwe, op steenworp afstand hiervan. En aangezien je op hardlopen alleen niet kan leven, de tentoonstelling ‘State of Wander (towards environmental restoration) bezocht. Het vers gerestaureerd en uitgebreid museum lag er mooi bij met dit mooie weer.

Met werk van Antye Guenther, Bryony Dunne, Rob Voerman and many more.

Het was mooi en fijn, schilderachtig in deze setting en gelukkig met vleugen stiekem ook flink kritisch naar kroon en vaderland.

Nog tot 27 september te zien, in het Apeldoorns Paleis Het Loo dus.

advertentie(s)

paleishetloo.nl/bezoek/agenda/state-of-wander

Onderstaand wat beeld:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*