Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Craigie Horsfield, Schering en inslag/ Confluence and consequence.

Imponerende werken, vanwege hun formaat maar ook door de uitvoering in textiel als wandtapijten, erg mooie diepzwarte taferelen van circus voorstellingen. Voor mij (ik zie het werk van deze kunstenaar voor het eerst) is het echter volkomen onduidelijk waarom hij als een van de invloedrijkste kunstenaars op het gebied van sociale projecten wordt gezien.

Muhka.be/toont_beeldende_kunst_…&jaartal=

T/m 16 januari 2011.

Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Ook in Muhka, COLLECTIE XXVI: De Artefactum-jaren.

Dagje Muhka/Antwerpen

Barbara Kruger, We are not what we seem, 1998.

Dagje Muhka/Antwerpen

Guy Van Bossche, Untitled, 1989.

Dagje Muhka/Antwerpen

Ludwig Vandevelde, Image du Monde, 1988.

Dagje Muhka/Antwerpen

Dagje Muhka/Antwerpen

Thom Puckey, Everything I say is not true, 1986.

Dagje Muhka/Antwerpen

Juan Munoz, Conversation piece with a stick, 1994. In een zaal met het werk van Denmark.

Dagje Muhka/Antwerpen

Denmark, Artefactum, 1994.

Dagje Muhka/Antwerpen

Artefactum was een Belgisch kunsttijdschrift, dat tussen 1983-1994 uitgegeven werd door voormalig directeur van het Mukha, Flor Bex. Het museum nodigde hem uit om een collectie- presentatie samen te stellen met Artefactum als leidraad.

(t/m 20 februari 2011)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*