Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

    Sol LeWitt (op de vloer en aan de muur)

En als u toch in Maastricht bent dan mag u deze collectiepresentatie in het Bonnefanten niet missen natuurlijk.

T/m 27 november a.s.

Bonnefanten.nl/nl/tentoonstellingen/programma_2016/illusie_en_openbaring

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

René Daniëls

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Mark Manders

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Een Marlene Dumas uit 1988.

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Rodrigo Hernández

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Thomas Hirschhorn

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Hadassah Emmerich

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Katja Mater

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

William P.A.R.S. Graatsma

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Lily van der Stokker

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

William P.A.R.S. Graatsma

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Tanja Ritterbex

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Supervet om eens in het echt te zien, de korte films van Roman Signer, tien stuks op rij!

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Illusie en Openbaring @ Bonnefanten

Loop ook even binnen bij de solo van Ernst Caramelle, vooral bovenstaande muurschildering is een blikvanger.

Eveneens t/m 27 november a.s.

Bonnefanten.nl/nl/tentoonstellingen/programma_2016/ernst_caramelle

About Niels Post 3659 Articles
Niels Post is beeldend kunstenaar en actief als mede-oprichter van Trendbeheer.com. Hij is opgeleid aan de AKI in Enschede en het San Francisco Art Institute. Zijn werk is wereldwijd te zien geweest op videofestivals, tentoonstellingen en als zelfinitiatief in de openbare ruimte. Spam, computer gegenereerde tekst die niemand wil maar die overal opduikt, vormt de laatste jaren het basismateriaal van zijn beroepspraktijk. Post gebruikt het voor interventies op leegstaande winkelramen, wandsculpturen en ruimtevullende installaties.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*