

Marc Bijl (achter) geheel en al in zijn element



Muzakfragmenten op de hel die myspace heet:


Marc Bijl (achter) geheel en al in zijn element



Muzakfragmenten op de hel die myspace heet:
Nog slechts tot 18 september, snel, gaan. De laatste(?) Back Room van Noor Mertens is weer een heel fijne, werk van Arie de Groot, voor mij een ontdekking. tentrotterdam.nl/show/9358
Man man man man, het was me het jaartje wel weer, 2018… Geen berg te hoog, Geen dal te diep, Geen kunst te gek, Geen tentoonstelling te donker. Hier een lijstje highlights uit mijn sleepnet [Meer…]
© trendbeheer.com
Speed lecture (8 minuten) Marc Bijl / Het Wilde Weten vanavond op Project(OR) 19:00 uur.
de Melvins waren er niks bij!
gotterdammerung bij de films van cameron jamie ? kranky goth
MB lijkt waarempel een soort Herman Brood te worden! Met spuitbus in de aanslag en de gitaar binnen handbereik. Ik ben fan!
Herman *r.i.p. speelde toch piano?
idd en niet al te best overigens.
maar, MB speelt toch ook geen gitaar?