“In de bijdrage is de film te zien “Freight” uit 2007, in het gesprek met Paul Lee gaat het over zijn werkmethode, het monument, maar vooral over het ‘homo monument’.”
MonumentMuseum.com/PaulLee.htm
(bericht van Remco Torenbosch)



“In de bijdrage is de film te zien “Freight” uit 2007, in het gesprek met Paul Lee gaat het over zijn werkmethode, het monument, maar vooral over het ‘homo monument’.”
MonumentMuseum.com/PaulLee.htm
(bericht van Remco Torenbosch)



Björn worstelt zich door de Milka Koeien. Ulrich Wulff’s en Stefan Bidner’s reis door de Alpen nog te zien tot 12 september 2009 in Kunstraum Innsbruck kunstraum-innsbruck.at/ind[…]mhzevents_pi1[event_uid]=946 (Foto’s: Shinji Minegishi, bericht: Remco Torenbosch)
Gisteren opende in een afgeladen Showroom Mama Don’t Worry, Be Happy. Het werk kwam soms nogal in de verdrukking, naar het schijnt heb ik een werk van Marijke Appelman gemist want onder de voet gelopen, [Meer…]
Op uitnodiging van Golden Pudel Club Hamburg installeerden Marijn van Kreij en Remco Torenbosch voor één avond nieuwe werken in deze ruimte met geschiedenis in hartje St. Pauli.
© trendbeheer.com
zie ook:
http://www.whatspace.nl/nieuws/monumentmuseum-is-now-showing-paul-lee.html