Een waschmaschien als zelfdestructieve robot in het indringend, aangrijpend en fel realistisch gefilmd levenseinde van ‘Kleine wasjes, grote wasjes, stop het in de […]’ in de video na de klik. En toch maar 2 minuut 18.
Smaakmakend sinds jaar en dag: onafhankelijk kunstenaar, tentoonstellingmaker, trendbeheerder en oprichter art agent orange, artist run art agency.
Eigen werk onder jeroenbosch.com
Meer info zie trendbeheer.com/jeroen-bosch
Running Uphill In Blue, Besançon 2015. “‘Running Uphill In Blue’ was realised in Besançon France, within the framework of Bien Urbain.” Vimeo.com/137013919 (video na de klik)
LOOK AT ME IN DUBAI “…a reaction to Dullaart’s Terms Of Service performance at New York’s New Museum in 2012. During this performance, Dullaart publicly gave away the password to his Facebook account.” Video-essay door [Meer…]
En alweer een videoclip van het jaar, nog beter dan Fropo Music Video, 2012 van Noel Loozen van gisteren al zullen smaken verschillen
Oei, dat is ook wel een überkneiter. In beide gevallen blijkt één camerastandpunt meer dan voldoende voor clip van het jaar.
Niet helemaal zelf-destructief. Het interessante laatste zetje vernietigde de term ‘auto’. Het niet geheel zuivere en vandalistische van de pseudo ‘zelf’destructie adresseert de conceptuele rigueur ipv de expressie van de zelfvernietiging.
Misschien overbodig te vermelden, maar de locus classicus voor deze nogal geradicaliseerde versie (de waxinelichthouder kwam van rechts) is natuurlijk hier te vinden:
En alweer een videoclip van het jaar, nog beter dan Fropo Music Video, 2012 van Noel Loozen van gisteren al zullen smaken verschillen
Oei, dat is ook wel een überkneiter. In beide gevallen blijkt één camerastandpunt meer dan voldoende voor clip van het jaar.
Niet helemaal zelf-destructief. Het interessante laatste zetje vernietigde de term ‘auto’. Het niet geheel zuivere en vandalistische van de pseudo ‘zelf’destructie adresseert de conceptuele rigueur ipv de expressie van de zelfvernietiging.
Misschien overbodig te vermelden, maar de locus classicus voor deze nogal geradicaliseerde versie (de waxinelichthouder kwam van rechts) is natuurlijk hier te vinden: